vi har aldrig haft så här kul i hela våra liv.

Tre timmar och 122 slides senare. Vi har klarat oss igenom massa papper om cellen och alla dess jäkla delar. Som förövrigt är väldigt ointressanta delar. Vi har även klämt i oss ett antal godisar som lunch /middag ungefär. Igår var jag hos Gabbie och hade spelkväll med henne och hennes pojkvän. Jag förlorade. Och idag var jag med Lindi. Ikväll skulle jag tydligen till Selma men kanske borde vara hemma och plugga. Imorgon förbreder jag för ännu en dag av intressanta inlärningar vad det gäller polymers, monomers, sitosceleton och lite sådära. Nu ska jag få dricka te. Och Lindi ska bli jätte känd och bli kompis med Kissie. Det är hennes framtidsplan. Fett kul inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0