dagen efter 11/11/11 11:11:11

Vecken gick snabbt, nu är det helg. Jag längtar till julen faktiskt :P
Ti: Ingen franska så det var en kort dag och jag vet inte vad som hände men jag körde flex x)
On: Ingen svenska så också en kort dag, följde med Josse och Alexandra till stan och vi letade bok till mig och jag lånade två på biblioteket, det var rätt kul för man la boken på bordet så hade man lånat den :P typ, och josse köpte present till sin kompis på BR. På kvällen gick jag hem till matilda och såg på film med selma och kim, vi såg Water for elephant. Selma: "Den är bra, det är en elefant med!" hehe men den var faktiskt bra! :)

To: Vanlig skoldag, körde core bosu, roligare än vanlig core iaf, man skulle bla flyga ;) och hoppa på en halv boll, jag hoppade lite fel så jag typ flög men det var kul det med.
Fr: Lång biologi och matte men sen var det slut. Jag, josse och sofia gick till café fotöljen och fikade och spelade kort, mysigt och gott men ljuset var lite jobbigt. Sen gick vi hem till mig, såg idol och nästan hela benjamin button, nice :)

Idag har jag typ chillat hemma ;) men ikväll blir det middag hos matilda med selma, charlotte och saskia! :)
Au  re vo ir !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0