Strength is nothing more than how you hide the pain.

Det är söndag. Dagarna går för fort. Jag vill absolut inte bli äldre. Och det är precis det jag blir varenda dag. En dag äldre. Som tillslut kommer resultera i gammal. Jag vill resa bort. Jag vill måla om mitt rum. Få det att bli annorlunda men ändå samma. Jag vill mer än att ha ett schema där varje dag innehåller förbredning för framtid i form av skrivuppgifter och annat skit. För det viktigaste kan man nog ändå inte lära sig i skolan. Det är trotsallt bara en byggnad. Fast jag menar att välja bort att gå i skolan, det är ju knappast ett val. Jag är troligtvis en rutinmänniska. Men det vill jag inte vara. Fast rutiner är säkrare så är det inte roligt i längden. The hard part isn't choosing, it's living with the choice you made. Blä, Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0