repeat after me, I am free.

Gränsen att vara hemma i Sverige har nåtts. Det känns lite så. Ibland blir jag så sjukt trött på att vara hemma HELA TIDEN! jag vill utomlands. Nästan vart som helst kan jag tänka mig att åka. Om tre veckor är dessa helvetes veckor över. Då kommer jag sitta där och ha projekt vecka i skolan, har varit med på en sådan, så sjukt onödigt. Jag vill åka bort då, ta ett längre lov. När man sitter och ska försöka sig på att skriva en uppsats här eller ett tal där så fastnar man ändå i alla andra tankar. Jag lyckas komma in på alla dessa sas, ryanair, norwegian air sidor. Arlanda till New York. Låter ganska underbart känner jag.

Tumblr_luma9gzv7g1r0tl7bo1_500_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0