Never underestimate a woman's ability to find out the truth

Väljer ut vilka popcorn som inte är för brända. Jag som var fenomenal på att poppa perfekta popcorn förut. Mina matlagnings kunskaper går neråt, lite som i the sims typ, mina kunskaper går neråt. Fast för att lära sig saker eller göra sina läxor så måste man ha fullt i "livet är skoj" stapeln, och för de behövde man leka eller så innan. Troligen därför mitt svenska tal går dåligt, för jag inte har hunnit leka tillräckligt mycket. Jag vill åka på en veckas skidåkning med skolan. Skulle vara skoj. Zumba ska jag träna på fredag, pepp. TjockisBilder från England har jag kollat igenom och filmerna. Kunde inte sluta skratta. Igår såg jag Miss Julie med klassen, det var skoj, för första gånge gjorde vi något tillsammans utanför skolan (även om detta ingick i skolgrej). På fredag åker föräldrarna till Ullared, utan mig, vet inte hur dom tänkte där. Hejdå.
Här var vi coola och hade macbooks som skoldatorer.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha då blir det fest hos grannen ;)

2011-11-23 @ 21:26:39
Postat av: Perfektionisten Alva

den hette faktiskt fröken Julie matte ;) hehe <3

2011-11-24 @ 09:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0