Men sluta säg förlåt för du sliter ut ordet.

Gooodkväll. Här är klockan 18.16. Har gjort min italienska uppsats. då var det bara business å engelska till imorgon kvar då? Nämen sesåroligt man kan ha det en måndag kväll! Första dagen i skolan efter ett höstlov, det känns inte som det har gått en vecka ens. men det var tydligen ett helt lov. Igår kom jag hem från gudföräldrarna. Tränade spinning pump i en timme, konstant cyklande och kände mig fett duktig! Sen gick jag promenad i två timmar, fridhemsplan fram och tillbaka med gabbie, var helt slut i kroppen. Har fått andra boken av hungerspelen, borde läsa den men tyvärrligt nog är det inte en tillräckligt bra ursäkta att skjuta upp plugget. I lördags fick jag även äta massa goda kakor hos mormor, och jätte god middag! Nu ska jag se klart på Harry Potter 6 och skriva lite om revenue och elasticity, skoj. Det är mörkt ute. Det är mysigt. Jag vill ha färgglatt. Jo idag gick jag runt i klackar, se så bra man är på att träna då!

Tumblr_kzui3610hg1qb7kyso1_500_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0