I’m caught between the lines of hello and goodbye

Godmorgon! Hittills av Veckan har gått fort men har hunnit träffa flera människor och fixa osv så det är nice. I måndags när jag träffa Kattis hann vi först vara på stan och kolla på massamassaskor å även köpte, på bara två timmar. Sen hann vi bestämma att vi skulle se på In time, och på en kvart hann vi springa till två olika affärer och handla + köpa mat på burgerking, duktiga tjejer? filmen var riktigt bra! Nu när det är lov sover jag inte mer än vanliga fall, super liksom! Igår jag gick till och med upp klockan åtta, åkte till farmor, träffa amanda, träffa Hanna och tränade och på kvällen blev det middag och film hos Hanna med Saskia, Charlotte.  Ska bege mig mot gudföräldrarna nu och stanna där till på söndag. Är så sjukligt trött på Sverige så det inte finns. Mamma är helt inställd på att vi ska flytta också så idag har målare varit här och fixat i badrummet och sådär. Har läst lite mer än hälften av hungerspelen ivarjefall! Har fastnat lite för Ipaden här hemma också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0