I see it in your eyes that you're listening

Sha sha bloggen, livet leker med ens tankar men det har jag glömt. Har legat i sängen sen jag kom hem och ätit godis, sovit, läst en bok (the notebook) och datanördat lite.
Bandy är kul, iaf rätt så kul idag när vi var få och alla gav allt och kämpade även fast man inte var så bra som i mitt fall xP Jag vill träna, ngt riktigt jobbigt!
Igår såg jag på en film som handlar om en kille och filmen heter samma sak som killen (det sa matilda när hon glömde vad den hette, hon menade Sherlock holmes), Jag är inte så förtjust i romantiska komedier men denna rysare var rätt bra! :P
Nice, såklart har jag inget kul att skriva eller ngra djupa ord.


Moa och Amanda ska gå till final helt klart, jag snackar om programmet som ingen i klassen ser på (utom kanske jag,,, idol).

Yes yes, dags att dra, det finns många härliga läxor som väntar på att bli gjorde av mig :D (trodde dom).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0