hur högt ska jag skrika varje gång jag vill bli hörd?

Jag har alldeles för många idéer tror jag. Om dygnet kunde ha fler timmar skulle allt underlättas. Jag vill åka till New York, Australien, Singapore, Thailand. Utomlands helt enkelt. Jag får välja mellan Prag, London eller Budapest veckan efter nyår. Det kommer bli Korea i påsk antar jag. Förhoppningsvis Grekland med Gabbie nästa sommar. Jobbade idag och efter kommer mamma på ideen att "varför flyttar vi inte till Australien när du gått ut trean, så kan du plugga där?" (hon var seriös ja). Även idéen att åka till Berlin v51 med tjejerna. & ärligt talat förstår jag inte problemen med denna idé. Men jag ser möjligheter. Glömmer även det praktiska. Hellre leva livet fullt ut än att ångra sig för alla de saker man missade och inte tog chansen att göra. Jag ska laga mig popcorn och förbreda mig till talet imorgon.
Torquay med Hanna 2011

Kommentarer
Postat av: Hanna

Du får ju inte glömma sorlien med mig och selma på sportlovet!!! :D

2011-11-23 @ 20:29:29
URL: http://selmahannamatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0