"he loves you"

Jag har aldrig haft så här kul i hela mitt liv!
Ärligt talat var det fasen en grym kväll igår. Selma Hanna Saskia Charlotte kom på taco middag hos mig efter att jag och Selma tränat Pilates & sprungit på gymmet. Det blev faktiskt väldigt gott och var mysigt, jag vet hur man hackar grönsaker. Sedan begav vi oss till en födelsedagsfest i Sandsborg, inte mycket folk men tillslut kom det människor man ändå kände så hade väldigt kul att umgås med dem! Vi begav oss hemåt vid ett tiden, trodde att vi skulle sova så Selma gick hem. Men då känner Saskia och Hanna att än ska vi inte sluta festa!, så dom knackar på hos grannen som också fyller år. Vi hade så jääääävla kul! Dansade typ stört mycket och fick vad man ville! Var där i flera timmar, tiden gick jätte fort. Mangemakers hade varit där precis innan oss, så fick inte träffa dem, men då knackar nästa granne på och då festade vi med han istället! Tydligen gick vi och la oss vid sextiden imorse då vi gick hem. Vaknade vid tolvtiden och efter fått städa litegranna så gick dem hem. Har jätte stor lust att träna men det får jag inte. Nu ska jag ta bort sminket från igår och se på film, Harry Potter känner jag för. Godnatt.

Tumblr_lqavbhgxcm1qz4d4bo1_500_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0