Fredagskväll :)

Blev ingen ungdomsgrupp i kyrkan igår heller. H och M kunde inte, och vågade inte gå dit själv. Men nästa vecka, då jävlar. Eller jag menar, då änglar! Hade en bra dag i skolan, och nu i eftermiddags körde jag Zumba med Matilda. Väldigt kul! Vi konstaterade båda att vi är så himla bra på det, vi har verkligen talang! Märk ironin...

Satt nyss och såg fram emot att mina kompisar Louise och Estelle ska komma hit i februari, då kollade jag min skolmail och såg att Mr. Roberts precis hade skrivit att inga besökare var tillåtna på skolan, utan undantag! Väldigt skumt, för jag hade pratat med Mr. Spyers och han hade sagt att det var helt okej att mina franska kompisar kom och gick på lektionerna med mej i en vecka. Sad face :(

Fredagskväll. Fest! Nä har planerat att gå och lägga mig tidigt så jag får sova minst 12 timmar i natt. Because I'm worth it! Vi hörs, puss puss :)


Jag som kille från när vi skulle klä ut oss dagen innan Halloween. Vacker, jag vet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0