Älskar la France

Tjo!

Tog en paus i pluggandet och gick ut och sprang. Sen blev jag sjukt kissnödig så då sprang jag hem igen. Och nu sitter jag här vid datorn igen och ska skriva ett inlägg i denna blogg.

Jag håller med dig Matilda, det vore asskönt att bara få åka nån helt annan stans, som jag gjorde förra året. Man måste byta miljö ibland. Jag ser fram emot när jag slutar skolan och kan åka varhelst jag vill. Men nu fokuserar jag på skolan. Men tror inte alls att man inte lär sej viktiga saker i skolan, lär mej nya grejer varje dag och tycker det mesta är kul, dock inte Natural Science och att IEGS berövar en ens frihet med alla läxor, men annars tycker jag det är bra. Och tänk vad många möjligheter som det öppnar upp! Det finns ju sjukt många engelskspråkiga universitet i världen. Vill gärna gå på ett engelskt universitet nånstans i Frankrike, helst i Paris. Roligt!!!!

Om ett tag ska Hanna, Matilda, Kim och jag gå och bowla. Ska bli kuuul! Puss å kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0