7/11

Grått är det ute och mörkt kl fyra, om en vecka ska vi åka skridskor på idrotten! Vinter? Typ, höstlovet är precis avklarat och det gick ungefär lika snabbt som väntat!

På lovet har jag inte gjort mycket, speciellt inte plugg, så som det ska vara på lovet. Jag har tränat lite och testad nya pass och jag kan köra en hiss och diss: Step 1 var ett väldigt roligt pass som jag gillade, man rörde på sig hela tiden och gjorde en keografi (???) och ledaren var skojji. Dissen går till core som ska va mage/rygg träning men det var tråkigt, man var typ stilla och sen skulle man göra en jobbig övning med muskler som inte existerar och ledaren var en tråkig tant :-/
Sen träffade jag ngra goda vänner som tex matilda, selma, charlotte och saskia, vi var här och där, åt mat nån dag, var på stan lite och typ bakade "kladdkaka" hehe (:

I torsdag så bowlade jag med alexandra, lina, josse och sofia, det var kul! Lina vann :) Sen åt vi sushi och gick hem till sofia där vi skulle "sova". Vi spelade massa kort kanske för mycket men det var kul :P sen såg vi på film tills det var morgon, vad hände med natten liksom det gick rätt snabbt och så plötsligt hade vi dygnat ;)
Senare på dagen skulle jag på bio med min familj och det var typ hur jobbigt som helst för jag kunde nästan inte hålla ögonen öppna bokstavligen!! :O sov i bilen på vägen hem så jag orkade äta middag och se idol (och moa var bäst)! :)
Kort och gott min senaste tid i livet, inga bilder.

Jag blev ganska glad idag, dagen var inte som väntad, ingen svenska (:D), jag förstod mattegenomgången (:D), jag körde fotboll på idrotten (=skämma ut sig lite :/ men men) sen fick jag veta att det inte är franska imrn vilket betyder sovmorgon (:D)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0