wouldn't wanna be anybody else

Home! Efter skolans engelska, science och svenska lektioner fram till tjugo i tre åkte jag, Lindi och olivia till Liljeholmen, köpte först glass och munkar till mig och Olivia, de gick fort att äta upp. Vi pratade om någonting men det kommer jag inte ihåg! Sedan lämnade olivia oss vid fyra ungefär tror jag, jag och Lindi satt kvar och pratade vidare, och sedan gick vi och kollade i några affärer och sedan köpte vi choklad och energidricka, vadå tjocka? herregud, vad har ni fått de ifrån? vi satt på soffor vid några bord och prata lite mera. sen försökte jag visa henne fruktparken, men hon vägra och sedan var klockan sju och jag åkte hem och hon in till staden för att möta sin padre. Jag har kommit på en sak, det gick egentligen upp för mig idag, att vi sex personer som umgås, vi är liksom typ perfekta för varandra? haha oj vad töntigt, men det blir perfekta matchen och om någon är borta blir vi liksom inte kompletta.
Jag fattar inte hur tur jag haft tror jag.


Kommentarer
Postat av: olivia

på riktigt perfect!! tur jag har!! <3

2011-03-26 @ 16:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0