varmt ute, sol = vår!

Häy! Idag har jag sovit länge! Då vet ni.. Sen var jag på akrobatik med matilda, det var kul! Vi fick köra handvolt och flickis (samma fast bakåt) och det var länge sen jag körde!!! Sen mötte vi lea och gick til onoff eller ngt annat och köpte en sladd åt henne. Efter det gick matilda hem och jag och lea fortsatte till ringen och jag handlade på H&M, sen gick vi hem. Och och och det är sommar ute!!!! Eller mycket vår i alla fall för det är varmt och soligt! :D Jag gick hem från ringen istället för att åka så där var jag allt duktig! :P
Jag har duschat, ätit, städat och suttit vid datorn idag annars, inte ngt skoj :/ Och det verkar inte hända ngt skojjigt ikväll heller.
Det vore ju bra om man pluggade om man inte hittar ngt kul att göra fast det känns ju inte alls depp på en lördagkväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0