vandra på vatten

Tjenare! Idag har det varit väldigt fint väder och varmt!! Så vad har jag gjort idag då? Suttit inne framför datorn. Nej faktiskt inte, jag har varit ute väldigt mycket!
Först så mötte jag mina kära vänner från klassen: Lea, Lina, Tea och Alexandra i medis och vi fikade på Waynes coffee. Sen visste vi inte vad vi skulle göra, alexandra mådde dåligt och gick hem så då tog vi andra en frisk promenad. Vi var så modiga så vi gick på den smältande isen! Massa bilder tog vi också! Vi kom tillslut till hornstull där vi tog bussen till fridhemsplan och åt sushi, gott som alltid :) Sen var det inte mycket mer vi gjorde, tog tåget hem och såg på film. Har varit inne ganska mycket på lovet känner jag så det var skönt att komma ut! Kul dag ;)

Bilder:

Hang around


Jag är inte så kort som jag ser ut!


Vandrarna!



Jag blev bra vän med ankorna:


Men inte lika bra som Lina:



Mycket fin bild!


Söta metrobarn till salu!


Sushiii :) (:

Jag orkade inte lägga upp alla bilderna nu som jag skulle men det får bli imrn, här eller på fb! ;)


Kommentarer
Postat av: Tea

Finfint :D

2011-03-03 @ 12:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0