jobbigt läge

Jag tycker folk har varit lite dåliga på att blogga! Därför ska jag blogga så jag inte räknas till en av dom. Såg att lea bloggade om mål, det är bra att ha mål. Jag har typ inte haft det och borde kanske ha det för då vet man ju vad man kämpar för/mot.
- I skolan ska jag plugga mer och inte få ngra ig och helst inte några g heller.
- Inom träning så ska jag börja använda mitt friskiskort mer, så två ggr ska jag köra friskis och sen köpte jag fina joggingskor på lovet så jag kan härma lea lite till och börja jogga, en gång räcker.
- Personliga mål, eller inte så personligt men jag vill också kunna gå ner i spagat och så småningom splitt (alltså bli vig) och bli stark och ha bra kondition, man måste ju tänka på hälsan ;)
Ska nog sätta upp lite tydligare mål och sen kör vi!!
Om man tycker skolan är jobbbig nu i etttan, vad kommer man inte då tycka i tvååan? Jo, FETTT jobbig hehe nej men det är inte kul.

Idag var veckans bästa schemadag, svenska med film och sen bild typ rita. Sen satt jag lea och sofia kvar i skolan och spelade kort och sen åkte till sofia och åt mackor och inte så mycket. Något som hände? Ja, jag glömde min mobil så nu har sofia kollat igenom den, kul kul fast inget intressant. Jag har iallafall tur som inte är beroende av den men det kan bli jobbit att inte ha ngn väckarklocka. Aja nog om det. Jag tränade inte idag som jag hade ngn tanke om att jag skulle men då kan jag ju plugga! Yeyy :::))))))))

De flesta människor längtar till sommaren och sommarlov, det gör ju jag med men jag ska nog sluta med det för sommaren går så fort så sen börjar tvåan och inte kul, mardrööööömm.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Bra att du sätter upp mål! Jag är stolt över dig! :) <3

2011-03-09 @ 07:25:12
URL: http://sunnycloudy.blogg.se/
Postat av: Hanna

Tack! Jag ska bli riktigt duktig ska du se! ;)

Sen får du gärna påminna om lite knep sådär <3

2011-03-09 @ 19:42:05
URL: http://selmahannamatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0