pepp

Pepp på livet!!!! Jag är fett glad! allt är bara bäst ungefär. Jag mår jätte bra och jag har börjar bara kommit in typ "fas" där jag ser mer å mer postivia saker i livet, fett nice! Okej, nu ska man inte vara så positiv liksom, ah nä men ärligt. Jag har levt en vecka in norrland (sälen u know) och åkt skidor, det var nice! :D sedan så på mammas födelsedag så åt vi på jätte god restaurang. Har även läst ut min svenska bok (som vi fick förra veckan, som jag ska läst hälften om först några dagar, så ligger lite före!). Sedan har jag nästan läst de hundra sidor i engelska boken som jag skulle läst. Svenska boken heter "hon går genom tavlan, ut ur bilden" den är bra så läs den. Engelska boken är "The Master & margarita" (verkar jätte bra hittills). Sedan när vi kom hem efter sex dagars skidåkning och bilresan hem så packade jag upp och sen sprang till Gabbie, vi pratar om livet hehe. och äter kladdkaka. och är supertrötta. ja, i stort sätt det. Sedan går man hem kvart i ett och sitter vid datorn. Men nu ska jag ta och sova och imorgon ska man få träffa först Gabbie å Hanna och sedan framåt kvällen blir det filmtime med Hanna och Kim. Så där här ni min söndag. och sedan längtar jag efter mina tjejer i klassen väldans faktiskt! puss


himlens fin bild från förra sportlovet i storlien.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0