lovdagar

Hej! :)
I fredags kan jag berätta att jag var i romme och åkte skidor! Gissa vem man träffar där? Gabbie! Haha ingen visste att den andra skulle dit men så ser jag henne men jag fattar typ inte att det är hon för jag var ju inte beredd på att se henne där men det var ju kul :) Vi åkte fram till lunch sen åkte jag med min familj. Det är fett kul att åka skidor tycker jag. Jag är inte så bra på att åka och skulle inte vilja se hur jag ser ut men jag tar mig ner och jag åkte faktiskt svarta backar! Efteråt var man fett trött. Vi åkte bästa bussen dit och hem, delfinbuss xD mina föräldrar är lata och orkade inte köra bil själva, men det var väl kul det med, vi såg filmen "Sommar med Göran", den var lite rolig sådär ;) Hemma blev det fredagskväll med familjen och vid typ tio kunde jag nästan inte hålla ögonen öppna så jag gick och la mig vid 11 kanske, det är bra att sova tidigt! :)





Igår var jag hos mormor och firade henne på födelsedagen! Grattis kära mormor!! <3 Det var mycket trevligt!
När jag sen kom hem somnade jag, var väldigt trött. Sen vaknade jag vid 22-23 och såg på film och sen var jag typ pigg eller jag kunde inte sova på typ hela natten, det var inte kul :( Men då kanske jag blir trött ikväll så jag kan sova istället! Så idag blire skoj, ni vet ju vad jag ska göra ;) så ska väl ta och fixa mig strax!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0