SPRÅKRESA

Jag panikar lite. språkresa. ska lära mig att berätta kortfattat, för jag är sämst på det. Jo, malta eller oxford var valet, idag var det typ 90 % bestämt oxford. men, hemsidan har tyvärr visat fel och vi får välja mellan malta och Torquay istället. Okej, jag har mailat runt lite till folk jag sett varit där och japp, en svarade haha! okej. alltså. förväntade mig inget svar förresten, vi har inte längre två platsera att välja mellan. för nu så börjar jag kolla på språkresa med sts istället, priset ligger på 10 000 kronor dyrare än till Torquay, men alltså. Usa, hur coolt?! och vart tycker ni vi ska åka, Florida, Kalifornien, eller varför inte Grekland?! amen vafasen.
det har blir jobbigt.





Vi har absolut inga svårigheter i att fatta beslut. vad har ni fått det ifrån?


Kommentarer
Postat av: Lea

Åk till USA så kan vi ta sällskap dit! :D :P

2011-03-30 @ 08:15:44
URL: http://blackkey.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0