inget

Ska jag slänga in ett kort litet inlägg innan dagen är slut? Nej tror inte det va!?
Jag måste sluta låta mina helger bara försvinna, inte okej! Jag har inte gjort mycket denna helg. Idag har jag bara varit hemma, skönt fast onödigt jag borde ha pluggat mer. Pratade med sofia i telefon, det var kul, hennes röst är liksom lite ostabil om man säger så men det var kul hehe :) Kollade på massa bilder på mobilen från typ 8an eller högstadiet iallafall, minnen, då var det andra tider och man hade typ inget plugg, kan man säga att man längtar tillbaka? :P Sen har man tänkt lite på sommaren också! Längtar en aning, bara att få alla planer på plats ;) Men nu är det ny vecka och nya tag eller vad man säger God natt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0