Måndag

Allt verkar så lätt men komplicerat. Jag är trött på skolan. fast inte på människorna. Inget varar för alltid så ska inte klaga. igonera att jag inte har något vettigt att säga, eller sammanhängande. Om två veckor och fyra dagar slipper jag stockholm. Vill bara åka bort! Saknar som in i helvete Selma och sommaren. Min budget för sommaren, ser inte inte inte inte bra ut. Jag vill åka bort såååååhääääär mycket, och samtidigt hinna vara i Svergie och för en gångs skull hinna träffa alla de som man inte får träffa på grund av tidsbrist. alltså, tio veckor? fan vad generöst liksom, kan vi inte få femton ialf?! Bara att hålla sig upptagen så kommer snart sommaren! woho.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0