Mars 21, 2011

Oj jag tänkte inte på det men det var ju faktiskt måndag idag! Jag var ju då ledig :D
Igår så var det söndag men jag kommer inte ihåg vad jag gjorde förutom att på kvällen kom matilda och kim hit och vi såg The orphan som är en mycket bra skräckfilm! Pratade lite och så men sen var dom tvugna att gå, en fördel med kärrtorp ;)
Idag så sov jag länge. Sen försökte jag mig på lite kemi, kom ingevidare långt. Halv fyra mötte jag Lea och det var varmt ute så vi gick. Och sen satt vi vid en reklamskylt i slussen, trevlig fast vi ska ha fest där i sommar planerade vi! :) Sen hade lea dans och jag skulle ha tränat ki-balans med alexandra på friskis men det var oroligheter om det var ngn magsjuka som gick så för att va säker stannade hon hemma. Jag gick till friskis ändå men när jag kommer dit var allt slut :O jag var tom där en halvtimme innan!! Men så ba okej då tar jag väl medeljympa, tyvär så var det en timme kvar tills den skulle börja och jag orkade inte åka hem så då var jag lite mobbad och gick runt själv i ringen. Shoppade lite på H&M, fina shorts och tröja som var färgglad och sen shoppade jag lite på ica för jag hade inte ätit lunch och kände hur blodsockret sjönk. Sen blev det brottom istället och när jag kommer ner är det fullt av nakna tanter som byter om och inte ett enda skåp är ledigt. Efter jag bytt om hittade jag tillslut ett skåp men jag kom lite sent :/ sen var jag inte på humör för att träna.
Nu har jag pratat i tele med Sofia i några timmar, der är kul fast har fått lite hörselskador för när hon skrattar och drar in luft skär det i öronen :( det får hon allt jobba på men hon är inte ensam.
Jag längtar till på torsdag för då är det skidor, skitkul!! :D Men man måste hålla sig frisk! Just nu känner jag ont i halsen typ trött. Ska nu sova! Sov sött! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0