مرحبا

Har inte bloggat på ett tag men det skulle ju typ ändå bara varit om skolan. Fast Jag kan säga att i tisdags så gick jag och tränade sen. Körde flex, det är inte så fysiskt jobbigt utan mer stretching och jobba på sin smidighet, ett mycket bra pass. I onsdags tränade jag också, med alexandra. Vi körde jympa bas, det var kul :) Sen i torsdags så vilade jag och sov.
Igår var det fredag och då så kollade vi på film på engelskan, slog i böcker i bibblan på svenskan och mellen var det matte också. Vi hade ingen naturkunskap för på idrotten var det simning! Det var inget jag såg fram emot men jag klarade det. Det var ju nästan roligt ;) Vi fick lära oss frisim (crawl) och så körde vi en tävling. Sen var vi sega i att byta om. Jag och lea testade om vi fick plats i alla skåp, det gjorde vi. Duscha duscha duscha. Jag vägde mig och jag vägde 198kg, lite pinsamt hehe.
Nej men sen gick vi, jag, lea, sofia och sarah till waynes och åt macka gott gott gott :) Sen till ica och köpta kakor och efter det gick sarah hem och vi andra till sofia. Vi sov efter våran ansträngande idrott och spionerade på grannarna i brist på annat att göra? :) Sen fick vi mat och inte vilken mat som helst utan lax! och räkor! Fett gott var det iallafall. Efter middagen såg vi på film och åt kakor, det var mysigt! Vi såg sweeney todd och shutter island, bra filmer det men aningen konstiga sådär. I shutter island så är det liksom ett lite oklart slut men i våra funderingar så gick jag och lea hem. Alltid lika kul att vänta en kvart på bussen i gullmars med alla poliser och väktare, vi börjar komma riktigt bra överens.
Jag var riktigt trött och såv länge! Skönt. Så idag har jag inte gjort så mycket. Akrobatiserade med matilda som varje lördag. Det var kul! :) Vi körde massa olika roliga saker, lite nytt och lite gammalt.
Väl hemma sen igen har jag bara duschat, städat lite i mitt rum och ätit, förutam att sitta vid datorn.
Så nu ska jag gå och skaffa mig ett liv (haha lycka till), hejdå <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0