daydayanotherday

Kan skriva ett litet inlägg innan det är dags för lite skönhetssömn ;)
Först kan jag säga: GRATTIS PÅ NAMNSDAGEN BÄSTA MATILDA!!!!! :D igen men det är det värt <3

Idag sov jag inte många timmar men har ändå lyckats hålla mig vaken och ganska pigg ;)
Det var skola som började med james bond ni vet 007 hehe bra start på en trött morgon. Sen franskaprov och lite mindre bra! Ganska så väldigt dåligt ärligt talat, jag orkade inte tänka med hjärnan och förstod typ ingenting, jag ville typ bara gå MEN jag försökte i alla fall!!!! Sen var det lunch och vi spelade kort och pratade om konstiga saker eller vissa iallafall borde kanske inte säga ngt alls ibland haha.
Sen var det samhälle och vi såg på lite film och sen blev vi indelade i grupper eller två och två. Jag ska jobba med Mika men jag kommer inte ihåg om vad. Sen skulle vi också ha en tävling för att se i vilken ordning man skulle redovisa och snabbast med mest rätt fick redovisa sist. Vi var väldigt duktiga, hade bara ett fel hehe känner att jag bidrog mycket till det.. :P
Sen var det naturkunskap, det var väl ganska kul det med, mest kul är att vi inte har lektion på fredag xD

Efter skolan åkte jag hem :O vem kunde ana, sen undrade jag om jag ville träna och det ville jag. Knas blev det med att komma dit och bestämma sig men kl 18 blev det jympa bas. Sen så träffar man alexandra där också, trevligt ställe att hänga på friskis asså, Träna på onsdag? Alexandra? om det skulle vara så att bloggen läses.

Jag kan rekomendera medel jympa för bas var kanske lite för enkelt fast det var iof ganska skönt efter aerobicsen där man inte hängde med! Jag kämpade hårt trots lätta steg, så det blev allt träning! Det är faktiskt väldigt kul att träna, jag gillar mest jympa passen :) man blir glad av dom roliga ledarna som försöker peppa och se hurtiga ut ;) Man tänker ju att det bara ska vara massa gamla tanter och gubbar och lite så var det kanske nu på bas men det var faktiskt några i min ålder också.

Ja nu vet ni lite om min träning men jag tränar typ aldrig men jag har inte gjort så mycket annat idag. Fastnade vid tvn fast det inte ens gick ngt kul, så ba: nej okej nu får jag ta och göra ngt haha så sätter sig människan vid datorn istället...mycket bättre.

GodNatt! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0