tiondemarstvåtusenelvahalvsju.

Hallu! Jag hade studiedag idag så igårkväll efter dancecompetition i skolan. (Mitt hem -king- kom hem tvåa! vi var fett grymma!) japp då igårkväll åkte jag lindsey hem till lindi! Och såg på "kick-ass", scarymovie, och oceans twelve. Vi åt mat också hehe, sedan sov vi och imorse såg jag på oceans thirteen.. så långt vi kom. sedan åkte jag och lindsey hem halv ett. Jag fixade mig hemma och åkte därefter in till stan och mötte Mickis och vi tog oss till hennes nya hem i farsta och nu ska vi fira hennes mammas födelsedag med deras vänner. Mickis och hennes mamma står nu och sminkar sig. Vi prata om kärleksgrej också för vi är djupa tjejer! Ja, förövrigt skämde jag ut mig för en lärare igår, han tycker säkert jag är utomordentligt duktig på engelska, fasen vad bra! Puss


Kommentarer
Postat av: Hanna

Vacker bild finaste Matilda! <3

2011-03-10 @ 22:18:27
URL: http://selmahannamatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0