TREDJE BLOGGARN KOMMER STRAX RINGA - SELMA

Okej. Börja tjäna pengar. Börja spara pengar. Mina sommar planer drar sig liiiite långt över min budget. Med tanke på att jag inte har något jobb, och aldrig haft. Det där med att jag borde träna. det kanske man också borde tänka på, eftersom om treveckor och 17 timmar sitter jag på planet och ska mot thailand. Idag gick jag inte till skolan, eller jag gick till själva byggnaden, men panikade när jag kom fram och gick hem... blev en hemma studeringsdag, dagen gick vill inte så bra, allting tar evigheter och jag blir distracted hela tiden & jag förstår inget. Men anyway, jag försökte. Om nio minuter kommer hanna hit, då kommer telefonen ringa, och samtalet som väntar oss är från Frankrike, från våran selma, vi har inte fått höra hennes röst på minst sju månader. Skulle bara uppdatera er om mitt liv lite! (även fast jag inte har något med tanke på alla skolprojekt som är nu). Selma kommer i vilket fall hem 10 Juni, vilket betyder min skolavslutningsdag. Skulle vilja hämta henne på flygplatsen, men det är ju trots allt en liten bit kvar tills dess.

Ni ser hon som i bakgrunden hoppar, det är selma.
och framför henne står Elsa. Vi var i lettland när bilden togs,
det var väldigt roligt att vara där faktiskt. undrar om man får åka iår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0