They say love cost


(jag har lärt mig hur man tar panorma bilder med mobilen efter 1 år)

Livet vill så fint påpeka att livet inte alltid kan vara bäst när allt känns toppen. Fast det kanske bara ska vara ett tecken på att det faktiskt är bäst och alla är glada? Jaja. Något jag är halvsäker på är att jag kommer dö av fettma, fett toppen?! & att min bror vill att jag ska backa havrekakor (socker, socker, socker, havregryn, massa smör, nougatchoklad) ja ungefär det är receptet, så pallra er till köket nu kvinnor! Tror för övrigt att jag fått en sticka i fingret. Ganska taggad på dagen, fast juste... pengar behöver jag ju! Nu ska jag få fixa mig
(liksom inte bara skidkläder woho!) Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0