söööööööndagschiiiiiilll

Pluggar civics, hittade detta i boken "han kommer döda oss, jag vill inte dö ung :( " - typ så ser civics lektionerna ut hehe. Nu ska jag äta mig en söndags frukost. och som ett tips innan ni tränar, ät inte choklad - man mår bara illa då, lärde mig den läxan igår. Hanna och jag har planerat våran sommar väldigt mycket också, men vi får hoppa över en del. Men som de nu ser ut blir det att åka till Malta, St Julians i tre veckor och sedan Taizé i 10 dagar, sen har vi annat tänkt men troligen hinns det inte med, man vill ju hinna ta det lungan! & får jag min vilja igenom så blir husbilssemstern i tre veckor, att åka till italien eller kroatien, wiiih! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0