söndagsstress.

Skulle läsa boken. somnade. fudge. stress. Kände bara att äntligen är jag lite bättre än någon annan på engelska: "didnt saw you for a long time :( how your doing? hope youll write some timer back" YES! Jag ser felen liksom, (vilket är skrivit av en tyskmänniska, som är lite äldre än mig tror jag). Ni antecknar va? bra. nu försöker jag blogga genom skolan, som jag borde. fudge, fattar ingenting. hejdå. jo våran häst vann sitt lopp idag också kändes bra! & hanna å jag tänker på språkresa. okej tiden försvinner. borde nog inte sova inatt så hinner jag förhoppningsvis plugga. hejdå.
JO, vi vill åka t Malaga tror vi. fast det ser inte så ljust ut. jag menar det är ju natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0