Sofia

Ett inlägg om min vän Sofia (igen) :)


Dåliga saker:

·          Dåligt humör - tex idag på bilden, väldigt sur och arg och trodde att hon inte kunde rita och inte hade några idéer och allmänt betedde sig som en småunge.

·          Ego - det är ju bra och gilla sig själv men ibland kan det bli nästan jobbigt när det är för mycket, typ alla älskar mig, hej, nej.

Bra saker:

·          Väldigt snäll! Hjälper en ofta om man frågar och säger snälla saker ibland ;)

·          Duktig – duktig i skolan (ingen som missat), duktig på att träna och planera sin tid så hon hinner väldigt mycket! Duktig hemma också, städar sitt rum och bäddar sängen (sådant som jag inte gör), ordningsam.

·          Underbar

·          Ser bra ut, ibland kan hon hålla med om detta fast ibland glömmer hon.

·          Rolig, väldigt rolig att vara med, även att prata i tele eller smsa är kul med denna fina människa!

·          Hon är min syster och har en väldig fin bror (ej riktig) fast nä hon är mycket bättre själv!

Okej det här med punktlista kändes inge bra. Men Sofia är en väldigt bra vän som jag aldrig någonsin vill förlora! Jag älskar henne och vet inte vad mer jag ska skriva.




riktigt cool också ;)

<3


Kommentarer
Postat av: Sofia

Finaste vän! Det var det finaste inlägget jag någonsin fått! ;) Jag älskar dig! Bästa syster! <3

2011-03-22 @ 20:18:34
URL: http://skullduggery.blogg.se/
Postat av: Hanna

Tack, haha hoppas du inte ljuger nu ;)

Det var den finaste kommentar jag någonsin fått! Finaste bästa Sofia! <3

2011-03-22 @ 20:32:51
URL: http://selmahannamatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0