sockerfredag

Hejsan idag är det fredag! Veckan har gått snabbt!
Igår var det längsta dagen men den gick ändå snabbt. Vi hade ingen matte utan var i aulan och såg the human calculator, han var fett cool!!! och att han kom till vår skola! man blev chockad och förstod inte hur han kunde vara så himla bra :O Så ska jag bli när jag blir stor ;) heheh Efter skolan så åkte jag och Alexandra till friskis och förbi hem till mig för jag hade glömt skor. Vi kom sent och sprang fel flera ggr för vi trodde vi skulle vara i en annan hall och sen tog vi fel väg osv. Vi körde aerobics, det var ju kul att pröva ngt nytt men det var svårt att hänga med!!! :)
Idag var också en ok skoldag :) Efter skolan så tog jag, lea, lina och josse en fika på kärrtorps egna fik där typ alexandra jobbar ibland fast hon var inte där :/ Vi åt goda mackor och sen fick vi syn på ngt som heter macarons i en tidning och kom fram till att vi ville göra sådana. Vi handlade lite ingredienser och åkte hem till mig. Så vi har typ bakat hela kvällen det tog nästan tre timmar!! Men vi var duktiga och resultatet blev ganska bra, eller vissa blev i alla fall ;) Men jobbigt var att man smakade hela tiden och åt och det består typ mest av socker så man blev typ sockerförgiftad!
Så när vi äntligen var klara med sockret tog vi oss lite vanlig mat :P sen kollade vi på tv och trodde att the human calculator skulle vara med i ett program som heter skavlan, men han var tydligen inte det denna veckan men det vore kul att se eftersom vi träffat honom! :)


Lea blev lite hög på socker :)


Vi skalade och hackade nötter och det var nog det jobbigaste! Jag kommer ha träningsverk i axeln! :(


Tre olika smaker/färger gjorde vi :)

Sofia var lite avis på att vi hade så kul så vi tillägnade henne en hel halva!






Hårt arbetande! :)


Resultatet ;)
Fast Lea dog det var lite synd, annars var det en lyckad kväll :P


Föda utan allt för mycket socker xD Jag var lite cool och tog bild utifrån!

Nu är jag dödligt trött så jag ska sova nu som bara den och sova länge!! Godnatt kära läsare! <3

Kommentarer
Postat av: Lea

Jaa, va mysigt vi hade det! :) synd bara att man inte kan se så normal ut på bilder nuförtiden ;)

2011-03-12 @ 10:05:06
URL: http://blackkey.webblogg.se/
Postat av: Hanna

Ja :D ja det är ju lite synd men det är bra ändå, det löser sig! ;)

2011-03-12 @ 19:27:49
URL: http://selmahannamatilda.blogg.se/
Postat av: Sofia

Ser ganska tråkigt ut.

2011-03-12 @ 19:44:11
URL: http://sunnycloudy.blogg.se/
Postat av: Hanna

Ja men visst gör det Sofia! Det var nog bra att du inte var med för det var ju så himla tråkigt!



...........inteeeeeee XD

2011-03-12 @ 20:07:02
URL: http://selmahannamatilda.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Åh, fett ;P! Det skulle man ju velat vara med på, testa något nytt! Var ni på Le coin?

Smakade de där konstiga sakerna gott? :)

2011-03-12 @ 21:29:16
Postat av: Hanna

Tror att det hette så ;) Dom där konstiga sakerna var ganska goda eller inte så goda eller andra säger det som har smakat men efter att man var sockerförgiftad så var dom sådär :P

2011-03-13 @ 00:53:20
URL: http://selmahannamatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0