smart

Jag fick nyss reda på vart jag fått min smarthet ifrån! Mamma ringde:
Jag - Hallå!
Mamma - Är det Rasmus?
Jag - Nej det är Hanna, du ringde ju till min mobil!
Mamma - Aha men då ringde jag fel. Jag tänkte bara säga att vi inte har någon hemtelefon... eh jag råkade ta med den i väskan.
Man ba aha smart där men liksom det kan hända vem som helst, liksom mobilen och hemtelefonen är ju ganska lika, man kan ju ta med alla för att vara på den säkra sidan (man vill inte missa ngra samtal).

Pratade med matilda precis också om sommarens språkresa, ibland så ba nej men vi struntar i det, det är kanske inte ens kul, onödigt men sen nästa sekund så ba JA vi åker fett kul! Så det är lite svårt att bestämma sig. Sen hade vi en tanke om att åka bara vi, kim och selma, fett kul och billigare fast vad säger våra föräldrar om det? Äh stick bara, unge!
Jää, det är kul att blogga när man egentligen har viktigare saker att göra! :) Men nu ska jag faktiskt plugga, sha sha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0