skidor

Hej och hejdå, jag är så trött så jag borde sova! Idag var vi i romme med skolan. Det var kul som väntat :) Vi var fett duktiga och körde hårt trots motvind. Det var nästan storm kändes det som för när man åkte i ankarliften så gav vinden fart så att man åkte ifrån liften och i den svarta backen kom man typ ingen vart för att det var sådan motvind, Lina blåste tom av ankarliften :O Och jobbigast var att det kom is flygande i ansiktet. Backarna var isiga men det gjorde inte så mycket. Nu var det här det negativa och det var inte så mycket! Det var väldigt roligt och jag vill göra det igen många ggr! Men som sagt trött blev man och strax ska jag nog sova, vi börjar 8.15 imrn, grattis. Och sen ska min broder ha massa vänner här imrn som ska ockupera lägenheten hela natten och typ sitta uppe och spela troligen i vardagsrummet :( kul, hoppas jag kan sova ändå. Det enda jag tänker på nu är typ sova så godnatt!!! (bilder kommer imrn) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0