orm

Hej bloggen, hur mås? Jag mår bra, lite ont i huvudet och halsen lite svårt att svälja sådär men jag tänker inte bli sjuk för det är jobbigt! Idag var det skola och det var inte kul, tror de flesta var lite halvdöda sådär men vi slutade i alla fall tidigt :P Det var film på engelskan, vanlig matte då jag kom på mig själv med att inte lyssna alls så jag vet inte om jag fattade vad vi gjorde aja :) sen var det svenska men där gjorde jag inget vettigt orkade inte anstränga mig hehe vilade hjärnan lite. Sen var det naturkunskap och jag och lea tvingades gå fram och rita på tavlan men det roliga på lektionen var när vi fick klappa en orm! Vår lärare har typ massa ormar hemma också. Ja så kan man också göra, men den var typ inte giftig, skulle va kul att ha en och skrämma iväg alla småbarn.



Har sett sista avsnittet av solsidan och allt och inget mer, sha sha !

Kommentarer
Postat av: Börje

Så du gillade att jag tog med mig en orm? Då kör vi på det nästa gång också!



Kram

Börje

2011-03-25 @ 20:17:09
URL: http://Börje.se
Postat av: Hanna

Ja det gillade jag! Har de en extra som jag skulle kunna få? :)

2011-03-25 @ 20:29:26
URL: http://selmahannamatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0