Namnsdag

Snart ska det ätas middag & sedan ska det städas rum och läsa mer i engelska boken (The Master & Margarita), ska försöka hitta en ring jag idag kom på att jag tappat bort och vill hitta! Jo förresten, vill vara brun, och om mindre än fyra veckor åker jag till Thailand. Idag var min namnsdag, så vissa har ändå grattat, och som min gudmor sa "det här blir en namnsdag du kommer minnas", så ja, det tror jag faktiskt. Blev för första gången utskälld i ett klassrum efter att jag skrivit att jag inte tyckte om läraren på min utvärdering, enligt min lärare var detta trakasserier och blablabla och han läste upp för klassen min utvärdering av historialektionerna (typ). Kunde inte säga mycket, jag tycker han är en dålig lärare, men tydligen är det trakasserier och lutar mot något slags olagligt, herregud vad jobbigt det ska vara då. Efter lektioner frågade flera stycken hur det var med mig och de sades att han faktiskt inte får göra sådant, att peka ut någon inför hela klassen, men ja, det var vad han gjorde så, gjort är gjort. Imorgon ska jag ringa Csn också och försöka få mitt studiebidrag. Juste! har fått kexchoklad idag också.

Nutella gänget; Lindi, Lindsey, Bella, Alva & jag (med olivia bakomkameran).


Kommentarer
Postat av: Johanna

Grattiiiiiiiiiiiiis på namnsdagen <333

2011-03-14 @ 21:44:58
URL: http://WWW.VAD17.WORDPRESS.COM

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0