Mobilblogg. Från Solvalla.

Heeeej! Äntligen kan jag mobilblogga, sitter på solvalla och snart senare ska vår häst springa. Just nu värmer dom upp. Jag är hungrig. Och typ irre för jag inte får mitt CSN denna månad, fudge. Min vecka har varit nice ialf, typ träffat farmor och sen vet jag inte vad gjort resten av dagarna. Jo, i onsdags sov jag ju hos lindi, och torsdag var jag ju hos Mickis i Farsta, jag tvingade hennes gamla kompis att träffa oss för vi våga inte gå själva, han var snäll och följde med oss. Så igår fick vi brudar nutella burkar av Olivia, från Italien, de var coola! Sedan på kvällen träffade jag anna och hennes kompis inne i stan, vårar sista hopp var att gå på en klubb, men han som skulle ta m oss kunde bara få in en. Så ja, jag och anna gick promenad å snacka. Sedan igår var det ju akrobatik, var glad när jag fick köra handvolt å flickis :D . På kvällen hade vi en del val, men vi ville inte gå på lokalfest, och inte åka till Spånga och sedan ringde min kompis å berätta att den fest vi var på väg till typ spåra ur lite, de var över 100 pers där och de hon var med fick inte komma in så det såg kört ut för alla. Jag och Hanna åkte till liljeholmen och träffa några engelsmän som skulle klubba och sen var vi halvt på väg till en annan fest... Sedan åt jag mackor! Yes box, får se hur resten av dgen ser ut. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0