Justin bieber premiär!

Hej jag är död. eller jag var död igår. nä okej det är jag fortfarande. Igår var det premiär av JUSTIN BIEBER - NEVER SAY NEVER FILMEN! Jag & olivia var såklart där. herregud, vi dog båda två. nu går vi runt som förlorade själar. vi är faktiskt coola nog att stå för våra åsikter. och ja, vi älskar honom. Börjar med att efter vi varit trötta och försökt plugga så tar vi oss in till stad (med flera stopp på vägen för inhandling av godis och dricka), sedan kommer man till Hötorget och det passerar tusen tjejer, uppklädda eller med justinbieber tröjor/kepsar osv, som varit på den förra förreställningen, "hej det här kommer vara jätte töntigt, vi skäms" tänkte vi. Vi kommer fram till bion. får vänta. får äntligen gå in i salongen. sedan kommer en och ska presentera filmen och tydligen någravinnare. av de fyra som får gå upp på scen och vinna ett par Justin drew bieber 3D lila glasögon, vinner såklart olivia. Hej jag är jätte avundsjuk. För jag satt ju bara på platsen bredvid för att hon skulle slippa hälsa på några hon trodde hon kände. fudge. sen börjar filmen jätte bra och slutar jätte bra. vi dog. alla måste se den! (man kommer aldrig mer klaga på honom om man ser filmen). Sen tog vi oss hemåt vid strax innan tolv, och sedan sitter man uppe till två.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0