jag tycker inte om AF, de låter mig inte dricka cola

Bloggen känns typ. deprimerande. Kan tyvärr inte röra om i den grytan än. för ska plugga. helvetes jäkla skit. vet ni vad? jag vill bara skita i allt, se på glee och dricka cola. är jätte sugen på det. har fått äta choklad idag. dagens höjdpunkt? nja. kanske att jag blev gladare efter jag varit på akrobatik. annars så kanske att jag och olivia upptäckt att än vi känner... umgås med sveriges blogg-elit. och det här är väl lite värre än de uppgifter jag letade fram iförrgår. anyway. ska fortsätta plugga älskade science. fyfan. hejdå deprimerade blogg. Jag vill ha coca cola! men eftersom jag är medlem i AF (anonyma fetton) så är det helt opassande enligt pappa. skit också. funderar på att gå en lång promenad. till köket. fast nä, känns lite för ansträngande. Jaja, SM närmar sig, tror jag vinner. hejdå.

Kommentarer
Postat av: olivia

hahahahahahaha asså matilda din knas!!! af hahaha dör <33333333333

2011-03-20 @ 14:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0