inga tårar på min kind idag

Ska uppdatera för olivias skull. Hade lång dag idag, dock gick svenska diskuteringsgrejen bra, alla var djupa och analyserade boken jätte mycket! & på idrotten kämpade jag hehe och han bah "good!" när jag kastade amerikansk fotbollen (tror jag) och lyckades snörra den när jag kastade den! Jo sedan vare hem och plugga (såklart). snart så fan, snart så ska jag få åka bort! (eller okej då kommer jag ju få plugga menmen). pratade lite på engelskan också med läraren, hehe känner mig duktig! och på historian lärde jag och olivia mig hur man gör en essay ordentligt! Jag framstår som största kinderägget förövrigt (typ ser smart ut .... men är korkad, ah ungefär så!) och i min förra klass var jag ändå typ medel eller smart så alltså.. det går ju utför. Sedan har mickis ringt mig, då blev jag glad, fast är ju stressad haha. 
Amen nu ska ni få se på lite bilder här va:

Bella som är glad för ny hårfärg och någon störd som försöker också vara med på bild..


Alva som är glad för hon får vara i skolan och som får vara kompis med mig!


Lindi var kanske inte riktigt lika glad..
men hon är ju gift med mig så hon har ju ändå nått sitt mål i livet!
(hon är troligen sur för jag förlovat mig med Lindsey)


Min Fiance, inte super glad heller. men det är bara för vi inte gift oss än.
 

Bella borde vara modell, I know!


Olivia äter hellere vindruvor än att lyssna på intellegenta samtal,
som Bella istället får ta del av!


Ibland blir Lindi förvånad och olivia tycker livet är frid!


Coolkids på toaletten, Alva och Lindsey är beroende av speglar och gör
gärna fina miner när de kollar på sig själva i spegeln!


Kommentarer
Postat av: olivia

tack det värmer kära vän, att du skriver för min skull! kanske jag ska göra för dig nån gång... fast nä. men iaf fiiiina bilder! MEEERA BILDER!!!! DU ÄR COOL HEJDÅ. <3

2011-03-22 @ 20:24:58
Postat av: Bella

Jag gillar dig. Du är typ snygg, och bra.

2011-03-23 @ 17:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0