I need you now.

vår blogg verkar otroligt tråkig, jag menar, vafan vi har ju inget liv överhuvudtaget? Vi pratade med selma, vi berättade om vårat nuvarande liv och det lät typ såhär "nej, alltså, vi hinner inte gå till kyrkgruppen längre, vi måste plugga, och nej alltså vi ska inte sova snart vi måste plugga (kl är halv elva). Helgen? Ja, alltså vi ska plugga då också, hinner nog inte göra ngt! Men jo då , jag och hanna träffas, när vi inte pluggar, en gång i veckan kanske?..." Man bah "JAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAA". Kan säga att Selma blev lätt avskräckt av att åka tillbaka till sverige, "är du seriös, har ni åtta uppsatser(/prov) på tre veckor?! eeeh.. jag vill nog inte börja i din skola matilda..." Måste kanske visa de bra sidorna av min skola kanske! The diversity typ?! Ja, det är ett bra exempel! Okej nog om det.

Jag gick till skolan idag (varför nämns ordet skola eller plugg i varje inlägg?). Gick väl halvt bra, satt väl mest och skratta under dagen. Efter skolan var jag olivia lindi och lionovah (tror jag hon hette? minns inte riktigt, fast vi går tydligen i samma klass, men hon följer mest efter och vill ta idolbilder, jag kan vara trevlig mot mina fans i vanliga fall, men det börjar alltså bli jobbigt), vi gick till en affär ialf, Lindi och jag letade saker vi ska köpa till vårat nya hem förstår ni! - eftersom vi är gifta nu - det går inte sådär jätte bra... Sedan följde jag min stalker (linoviah eller ngt) till tunnelbanan. Sedan gick jag hem. eh ah, pluggade. och nu läser jag bloggar. usch vad tråkigt. Okej men ljuset i tunneln som jag ser är ATT JAG SKA PÅ JUSTIN BIEBER PREMIÄREN MED OLIVIA PÅ ONSDAG! SLÅ DEN NI!

(
detta kallas ingenfantasi, och jag tog bilden därför att de betalar mig för att vara med på min&hannas cooola blogg)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0