Hur äre me livet?

Heeeeeeeeej kära bloggen! Just nu är jag glad, det är kul! Pratar med Sofia på fb som är mycket fin person, väldigt snäll och ödmjuk med bra självförtroende! <3
Är det värt att skriva om dagen i skolan, vi fick tillbaka matteproven och då blev jag glad MVG- är bra det med! :)
Franskan var kul, Sofia är tillbaka och hon tycker franska är så kul så hon börjar skratta hela tiden men så har hon inte valt det som individuellt val, klant! Kemi = avskyvärt. Det var skolan det. Och jag kom in på mitt individuella val så det var ju bra, meritpoäng kan behövas!
Idag var jag bra på att plugga till en början. Det regnar ute. Imorgon ska jag träna på friskis med alexandra, det ska bli kul! :) Mindre kul är att imrn är längsta dagen i skolan.
God natt fack alla er är en låt, samma gamla visa men vet inte vad der är för låt förlåt för jag aldrig någonsin sagt förlåt. Ska sova relativt tidigt idag. Go´natt! <3

Kommentarer
Postat av: Sofia

Tack, fast du är den snällaste, finaste och bästa vännen ju! Ödmjuk och biff<3 bra jobbat på provet, jag är så stolt! Godnatt! <3

2011-03-09 @ 22:55:34
URL: http://sunnycloudy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0