glassigt

Goddag! 10 grader om inte mer var det idag ute! :D Det är fett nice! På rasten satte sig jag och josse ute i solen och när det inte blåste så kunde man nästan tro att det var sommar! nästan.
Idag var det bara film på svenskan och sen bild, tisdagar är så sköna! Vi slutade ett och då ville jag va ute men tänkte att plugget kom först men det enda jag har gjord är franska men bättre än inget ;)
Imrn äre vanlig dag men efter skolan hade jag och alexandra tänkt yogat men det fanns typ inte så istället tänkte vi se på film och baka. Men jag får inte glömma att sova tidigt för dagen därpå ska jag gå upp kl4!!! För kl5 måste jag lämna hemmet! :O Så kan det gå men det ska bli roligt, skidor i romme om ingen förstod! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0