ballongdag

Dagen bestod av matte, historia (satt längst bak och gjorde uppgiften.. eller ja okej.. skrev av lindsey's och adrins svar), sen hade vi lunch och kom fram till vem som hade typ mest liv, egentligen är det nog Lindi som har det, fast hon tränar typ hela tiden, jag har typ inget liv, sprit och killar var det de tyckte passade in på mig typ. Precis innan engelskan gömde dom mina böcker och sen sa dom att jag borde sticka för att det blev för mycket "psykiskt nedsatta" procentuellt i gruppen, så lindi så åt mig att gå därifrån, ja, då pratade jag med lite andra folk om helgen typ och sedan på engelskan gifte sig jag och Lindi, det var en liten cermoni, ingen var bjuden men det var folk där ändå (kalla förhållandet hatkärlek, fast samtidigt så är hon otrogen mot sin pojkvän nu) . Jo om en halvtimme ska jag träffa Gabbie så vi kan snacka lite men ska faktiskt äta lite, mat är så sjukt gott, även om man inte är hungrig. I vår korridor &matkorridoren hade de satt upp ballonger  på varenda skåp, var svårt att få med på bild med tanke på att folk stod i vägen och flera var sönder och sådära,  men i vilketfall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0