appropå ingenting



SHOOOOOOOHOOOOOO! nu sitter jag och hanna hemma hos mig efter dagens shopping, herregud, pengarna bara försvann! Vi handlade nästan hur mycket som helst. Jag handlade ett par örhängen och Gabban en apotekgrej och Hanna investerade i besparing. Alltså efter en hiskeligdag i staden begav vi oss hemåt och jag och hanna gick hem till mig. Om sisådär en halvtimme ska jag och Hanna träffa Kim, som är otroligt seg men vi ska i vilketfall gå på upptäcksfärd i Gamla stan och hitta tacobar. Jag hade skinnjacka idag, nice! Vi har ätit två havrekakor. Jag har fett många armband, det är coolt. Vi är hungriga. Nu ska vi se lite Solsidan. Hej!


Kommentarer
Postat av: Hehehe

Solsidan!Teet love it! Haha

2011-03-06 @ 18:46:56
Postat av: Hanna

det blev ingen solsida :(

2011-03-07 @ 17:40:56
URL: http://selmahannamatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0