1 Mars, min lördag. Är i sääälen



damp. när jag känner före så är jag fett glaaaaad och positiv, men alltså, jag är väldigt glad att jag slipper stockholm och människorna (inte alla såklart). Men ja sen så.. blir jag liiiite lack när gabbie har varit på typ världens bästa lokalfest på en BÅT! FATTA EN BÅT?!?!?!? HUR COOOLT LIKSOM?!?!??! sen så smsa en kompis å fråga om jag vill på fest ikväll hos min gamla kompis som jag inte träffat på säkert 8 månader så JAG HADE VELAT GÅ PÅ DET!!! DAMP!!! träffat typ två killkompisar från i somras, och en jag träffa på fest för två veckor sen, åååh nu är jag deppig :((((( ah men i vilketfall är jag ju i sälen. kan berätta att jag är  liiiite sjuk hehehehhe, men d är luuuuuuungnan!!!!

I lördags så åkte jag och kollade på våran trav häst pappa köpt och sedan träffade jag amanda å lindsey @ frihemsplan, vi var tuffa och åkte blååalinjen (ni får bara gissa vad vi gjorde). Sedan åkte jag hem och gick på akrobatik med hanna. Sedan åkte jag till Sumpan och köpte thaimat och sushi och läsk och hade en slags överraskningsmiddag för amandas bästis Julia (som jag å hanna var hos på nyår). Det var tio tjejer å tre killar, det var nice men jag kände väl inte riktigt ngn men de var trevliga! Sedan åkte vi tjejer till en lokalfest i fruängen och jag mötte en klasskompis i stan. Det var nice lokalgrej, fast inte alls mycket folk men jag träffade skojigt folk och typ vänners vänner osv och sen satt jag å pratade på engelska (vet inte riktigt varför) men en 22årig kille haha, värsta språk geniet när jag precis innan hade pratat franska å italienska (ah eller.. sagt två meningar...) men ah det var nice, mina föräldrar var inte glada dock eftersom de planerade att åka hemifrån tidigt nästa  morgon... men jag fick skjuss från lokalen halv två så det var inte speciellt sent!

That's it for now!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0