whooooowoooo

Lite kassa på att blogga är vi trots allt men det har varit för Hanna nu har åkt bort, och jag har haft lite fullt upp och Selma vet jag inte riktigt varför. Dock två sjukt bra veckor har jag haft nu, igårkväll blev allt lite oplanerat men sen tillslut så blev det att man satt uppe till klockan fyra inatt med musik på balkongen med Lindsey och Olivia. Efter lite trassel ska vi nu ta husbilen trotsallt, ingen aning om vart någonstans med troligen så löser det sig och så blir allt bra. Idag ska Lindsey på dejt (bara så alla verkligen är medvetna om detta hehehe). Pusspusssssss
(vill bara visa att jag faktiskt kan göra en tårta, HELT SJÄLV!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0