We have two ears and one mouth, so that we can listen twice as much as we speak.


HEEEEEEEEEEEEJ bloggen. Nu sitter jag här vid en hamn i Hamburgsund. Har ätit lite glass precis och pratat i telefon med Olivia. På tvn snörrar dådet i norge. Vi har inte fyran så jag kan inte se på trueman show, som jag ville se. Idag har det varit väldigt bra väder. Vaknade upp vid en golfbana, åkte iväg till en krukmakar ställe och sedan till ett badställe och åt lunch. Senare vidare till fjällbacka, sjukligt varm kvällssol, jätte bruna människor, havslukt och tusentalsbåtar. fy vad jag vill åka bååt! Har det trots allt ganska mysigt. Har fått en ny mobil, xperia x8. Min underbara sony ericsson dog strax innan sommaren och sedan har jag levt med en uråldrig nokia och när den gick sönder igår fick jag panik, så vi fick köpa en ny! Är hemma igen sjunde augusti. Förhoppningsvis brun, sen vill jag åka utomlands som alla andra människor tycks få, men nejnej, jag är för liten. & jag som har börjat få kriser för att jag är nästan sjutton. Pusshej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0