Kommer aldrig glömma

Okej Matilda tyckte att jag skulle berätta om en vanlig dag för mej i Frankrike, fast det var inte så intressant eftersom inget hände efter skolan. För då tog alla den en timmes långa skolbussresan hem. Dessutom så känns det som att mitt utbytesår var så himla längesen även fast det bara är lite mer än en månad sen. Men jag kan i alla fall säga att det alltid kommer vara ett av dom bästa åren i mitt liv, och att jag har jättemånga fina minnen från den resan och många människor som verkligen gjorde året till ett bra år, som vännerna i skolan, familjen och dom andra utbytesstudenterna jag träffade i Lyon. Kommer aldrig glömma mitt år i Frankrike <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0