måndag, framåt..

Heeeeeeej. Är just Nu på landet. Bror fyller år och jag väntar på tårtan. Sommarlovet som hittills gått Har varit underbart faktiskt. I måndags blev det saltis med lindsey, lindi, Olivia, sebbe, Oskar, ludde och David! Vi hade det mysigt vid bryggan med solnedgången, förra gången vare soluppgången vi beskådade tillsammans. Sen var vi i en villan och myste, killarna kunde verkligen spela gitarr och sjunga! Vi sov alla över där, dock blev det läggdags först vid fem sex när ludde och Olivia lagat pasta till oss andra. Fick sova i tre timmar ungefär för killarna såg på film med världens högsta ljud. Åkte sedan till landet och firade farmor på onsdagen Med folk, bufe och jordubbs tårta som jag själv gjort, stolt som lyckats med ngt liksom! Torsdag morgon åkte jag hem, gabbie och jag spenderade morgonen med att äta frukost. Sedan mötte jag alva och Olivia på ett fik och satt där i någon timme eller mer. Hem, lindsey kom till mig, fixade mig och vi träffa gabbie och Sofia och begav oss mot zinken. Vid kvart i elva var vi på någon fest och träffade väldigt trevliga typer! Jag och lindsey var hemma vid tjugo i fyra, även denna gång sov man inte innan soluppgången. Fredag gick man upp vid nio tio, gabbie kom över. Jag packade, sen kom Selma. Dagen gick och vid halv elva var Kim och Selma hos mig. Gick ut jätte fort och sov sedan över hos gabbie. Gick upp åtta imorse, tog bussen till landet och Har sovit hela dagen typ, snart är det. Husbilssemester.

Kommentarer
Postat av: olivia

GILLART!

2011-07-17 @ 17:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0